Kotva
Nepřehlédněte
Tisk
Sitemap
Mapa webu

Fyzikální olympiáda

Archimediáda 2024 - pro 7. ročník

Soutěž probíhá ve dvou částech a je určena žákům 7. ročníků základních škol.

 

První, školní část soutěže proběhne 1. února – 31. března 2024. Máte za úkol vyřešit pět úloh, které jsou uvedeny dále. Za úspěšného řešitele školního kola jste považováni, pokud získáte alespoň ve 3 početních úlohách nejméně 5 bodů za každou z nich a zároveň jste řešili experimentální úlohu (třeba i neúspěšně).

 

Druhá část soutěže proběhne 10. dubna – 31. května 2024. 

 

POKYNY PRO SOUTĚŽÍCÍ

Řešení každé úlohy zapisujte na zvláštní papír, a odevzdávejte je svému učiteli fyziky.

U všech úloh je potřeba popsat také úvahy při řešení. Protokol o řešení musí být výstižný, doplněný výpočty, grafy, tabulkami naměřených hodnot či jinak získaných údajů, obrázky a náčrtky.

Pokusy lze provádět doma nebo ve škole, musí však být načrtnuty a popsány použité pomůcky, uveden postup měření a zpracovány výsledky, plynoucí ze změřených hodnot.

 

 

ZADÁNÍ: http://fyzikalniolympiada.cz/archimediada

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.