Kotva
Nepřehlédněte
Tisk
Sitemap
Mapa webu

Olympiáda mediální gramotnosti

Skvělý úspěch v prvním ročníku Olympiády mediální gramotnosti. Osm statečných deváťáků bojovalo v konkurenci jedenácti tisíc žáků druhého stupně z celé ČR.

16. října se žáci devátých ročníků volitelného předmětu informatika zúčastnili školního kola prvního ročníku soutěže Olympiáda mediální gramotnosti.Za 60 minut měli prokázat své znalosti v oblasti tradičních masmédií, sociálních sítí, dezinformací, umělé inteligence a argumentačních faulů. V konkurenci 11 202 řešitelů (starší kategorie) z celé ČR se do užšího výběru padesáti nejlepších probojoval Jiří Javůrek (9.B), který obsadil 36. místo. Tím pádem ho 1. 12. čekala cesta na Magistrát města Prahy. Zde po dalším hodinovém boji se záludnými otázkami obsadil krásné 39. místo. Jirkovi gratulujeme a děkujeme za vzornou reprezentaci školy.

V odkazu na Déčku vyberte Zprávičky z 2.12.2023:

https://decko.ceskatelevize.cz/zpravicky

https://www.ceskenoviny.cz/pr/zpravy/olympiadu-medialni-gramotnosti-vyhrali-zaci-z-ostravy-a-plzne/2449357

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.