Kotva
Nepřehlédněte
Tisk
Sitemap
Mapa webu

Soutěž ARCHIMÉDIÁDA 2022


- probíhá ve dvou částech a je určena žákům 7. ročníků základních škol

První část soutěže proběhne 1. února – 1. dubna 2022.

Máte za úkol vyřešit pět úloh, které naleznete zde: PDF souborhttp://fyzikalniolympiada.cz/…pdf

Za úspěšného řešitele školního kola jste považováni, pokud získáte alespoň ve 3 početních úlohách nejméně 5 bodů za každou z nich a zároveň jste řešili experimentální úlohu (třeba i neúspěšně).

Druhá část soutěže proběhne 11. dubna – 31. května 2022.

 

Pokyny pro soutěžící:

Řešení každé úlohy zapisujte na zvláštní papír, a odevzdávejte je svému učiteli fyziky.

U všech úloh je potřeba popsat také úvahy při řešení. Protokol o řešení musí být výstižný, doplněný výpočty, grafy, tabulkami naměřených hodnot či jinak získaných údajů, obrázky a náčrtky.

Pokusy lze provádět doma nebo ve škole, musí však být načrtnuty a popsány použité pomůcky, uveden postup měření a zpracovány výsledky, plynoucí ze změřených hodnot.

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.